24 Şubat 2014 Pazartesi

merhabaaaaa



 http://m.youtube.com/watch?v=dS6aoz0xiBg

( okurken dinleyebilirsiniz)
                                         

                                         Merhabaaaaa!


Yıllardır düşündüğüm blog açma macerasına bugünden itibaren sizlere, yeni bir yaşamla ve hayat tarzıyla merhaba diyorum. Düşünürüm düşünmesine de benim için hep zor olan harekete gecmek ve sürdürebilmektir umarim bu sefer sizlerin sayesinde başaracağım :)


İşimi gücümü bırakıp,  hırslarımı törpüleyip çok kısa süre önce tanıştığım eşimle çıktığımız hayat yolculuğumuzu yazacağım sizlere. Peki ne mi olacak bu hikayede; kimi zaman apaz, kimi zaman orsa, arkadan gelen rüzgarı bulduğumuzda da en zevkli seyir ayı bacağı ya da arşınladığımız yollar ya da sinema veya kitap, o da olmadı aklımıza ne gelirse...

Başlarken diğer bloggerlardan esinlenmişliğim var. Örneğin yazılarıma müzik ekleme fikrinin kaynağı  kisakahvemolasi.blogspot tur, umarım sorun olmaz.


Biz yollara düştük, yeni insanlarla büyümek dileğiyle....
RÜZGARIMIZ BOL OLSUN...

Beni "ben" yapan çevremdeki insanlardır deyip teşekkür ederim hep, şimdi de bu blogu  takip edip gerçek bir blog yapacak tüm okuyuculara teşekkürler...

5 yorum:

  1. Özlemciğim böyle bir çalışmayı hep bende düşündüm ama bir türlü gerçekleştiremedim. Bir web sayfam bile yok :( blog'unu takip edeceğim. Şimdiden başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Oyy çok güzel yapmışsın iyiki yazmaya başlamışsın kuzum. Senin anlatıminin ne kadar güçlü olduğunu taa ufaklıktan bilirim ben bana anlattığın o korku filmi hala dün gibi aklımda;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) bunda senin de payın yüksek hazalım aslında ilk bloglarımız seninle birbirimize yazdığımız sayfalarca mektuplardı...tesekkurler dün, bugün ve yarın için

      Sil